ikonka z paczuszką

Wymiany, zwroty i reklamacje

W naszym damskim butiku online możesz zwrócić, wymienić oraz zareklamować zakupione produkty (Biżuteria nie podlega zwrotowi ani wymianie bądź reklamacji). Poniżej znajdują się zasady, które musisz spełnić w zależności od tego czy chcesz oddać, wymienić czy zareklamować produkt. Zapoznaj się z nimi.

Pamiętaj, że przy wymianie, zwrocie czy reklamacji produkty muszą posiadać oryginalne metki, a to oznacza, że nie mogą one wykazywać śladów użytkowania. Produkty przyjmujemy pod poniżej wskazanym adresem:

Sklepy Internetowe

Bella Donna

oraz Od Niemowlaka do Starszaka

ul. Plac Tadeusza Kościuszki 15 lokal 21

28-300 Jędrzejów

Informujemy, że produkty wysyłane z innych firm mogą być niedostępne mimo widniejącego komunikatu o ich dostępności.


Zwrot produktów

- Przed wykonaniem zwrotu proszę o kontakt mailowy kontakt@butikbelladonna.pl lub telefoniczny +48 600 542 7890. Wówczas podeślemy właściwy formularz zwrotu do uzupełnienia.

- Do przesyłki ze zwracanymi produktami obowiązkowo dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.

- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem oraz nadanych do paczkomatu.

- Koszt przesyłki w przypadku zwrotu jest po stronie Klienta.

- Zwrot gotówki wykonamy, zgodnie z regulaminem, do 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki. O dniu jej otrzymania powiadomimy e-mailem.

Pobierz formularz zwrotu.

Pobierz formularz zwrotu dot. produktów z naszego drugiego magazynu. Przed uzupełnieniem zalecamy kontakt z nami w celu doprecyzowania sposobu uzupełnienia formularza.


Wymiana produktów

- Wymiana produktów dotyczy tej samej kategorii / rodzaju, czyli możesz wymienić produkt na ten sam w innym rozmiarze.

- Do paczki załącz uzupełniony formularz wymiany i dowód zakupu.

- Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz nadanych do paczkomatu.

- Koszt przesyłki w przypadku wymiany jest po stronie Klienta.

Pobierz formularz wymiany.


Reklamacja produktów

- Przed wykonaniem reklamacji proszę o kontakt mailowy kontakt@butikbelladonna.pl lub telefoniczny +48 600 542 7890. Wówczas podeślemy właściwy formularz reklamacji do uzupełnienia.

- Reklamacja dotyczy produktów, które dotarły do Klienta uszkodzone.

- By zareklamować produkt dołącz wypełniony formularz reklamacji i dowód zakupu.

- Nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz nadanych do paczkomatu.

- W przypadku zatwierdzonej przez nas reklamacji koszt przesyłki zwracamy na konto Klienta (w kwocie równowartej najniższej możliwej wysyłce w danej firmie kurierskiej).

Pobierz formularz reklamacji.

Na zwroty, wymiany czy reklamacje, zgodnie z regulaminem, oczekujemy do 14 dni od momentu otrzymania przez klienta przesyłki.