
Wymiany, zwroty i reklamacje
W naszym damskim butiku online możesz zwrócić, wymienić oraz zareklamować zakupione produkty (Biżuteria nie podlega zwrotowi ani wymianie bądź reklamacji). Poniżej znajdują się zasady, które musisz spełnić w zależności od tego czy chcesz oddać, wymienić czy zareklamować produkt. Zapoznaj się z nimi.
Pamiętaj, że przy wymianie, zwrocie czy reklamacji produkty muszą posiadać oryginalne metki, a to oznacza, że nie mogą one wykazywać śladów użytkowania. Produkty przyjmujemy pod poniżej wskazanym adresem:
Sklepy Internetowe
Bella Donna
oraz Od Niemowlaka do Starszaka
ul. 11 Listopada 13
28-300 Jędrzejów
Informujemy, że produkty wysyłane z innych firm mogą być niedostępne mimo widniejącego komunikatu o ich dostępności.
Zwrot produktów
- Do przesyłki ze zwracanymi produktami obowiązkowo dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem oraz nadanych do paczkomatu.
- Koszt przesyłki w przypadku zwrotu jest po stronie Klienta.
- Zwrot gotówki wykonamy, zgodnie z regulaminem, do 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki. O dniu jej otrzymania powiadomimy e-mailem.
Wymiana produktów
- Wymiana produktów dotyczy tej samej kategorii / rodzaju, czyli możesz wymienić produkt na ten sam w innym rozmiarze.
- Do paczki załącz uzupełniony formularz wymiany i dowód zakupu.
- Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz nadanych do paczkomatu.
- Koszt przesyłki w przypadku wymiany jest po stronie Klienta.
Reklamacja produktów
- Przed wykonaniem reklamacji proszę o kontakt mailowy kontakt@butikbelladonna.pl lub telefoniczny +48 600 542 7890. Wówczas podeślemy właściwy formularz reklamacji do uzupełnienia.
- Reklamacja dotyczy produktów, które dotarły do Klienta uszkodzone.
- By zareklamować produkt dołącz wypełniony formularz reklamacji i dowód zakupu.
- Nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz nadanych do paczkomatu.
- W przypadku zatwierdzonej przez nas reklamacji koszt przesyłki zwracamy na konto Klienta (w kwocie równowartej najniższej możliwej wysyłce w danej firmie kurierskiej).
Na zwroty, wymiany czy reklamacje, zgodnie z regulaminem, oczekujemy do 14 dni od momentu otrzymania przez klienta przesyłki.